Edistia-konserni osallistuu Suomalaisen Työn Liiton ja Yhteiskunnallinen yritys -merkkiyritysten Hyvät yritykset näkyviksi -kampanjaan. Kampanjan avulla yhteiskunnallisia yrityksiä tehdään tunnetuksi suurelle yleisölle ja tuodaan esille niiden hyvää tekevää liiketoimintaa.

Edistia-konsernin kaikilla toimialoilla on Yhteiskunnallinen yritys -merkki. Merkki kertoo siitä, että ratkomme toiminnallamme yhteiskunnallisia ongelmia. Lisäksi käytämme suurimman osan voitostamme  yhteiskunnallisen tavoitteen edistämiseen.

”Yhteiskunnallinen yritys -merkki on luotettava keino viestiä, että yritys on perustettu ratkomaan yhteiskunnallisia haasteita tai ympäristöongelmia. Yhteiskunnallisen yrityksen erottaa muista yrityksistä sen ensisijainen päämäärä ja arvopohjainen missio: liiketoimintaa ja voittoa tehdään ensisijaisesti jonkin yhteiskunnallisen tai ympäristöllisen päämäärän vuoksi. Tällaiselle vastuulliselle ja yhteiskunnalliselle lähtökohdalle yritystoiminnassa on kova kysyntä, sillä 88 prosenttia kuluttajista arvostaa yrityksiä, jotka tekevät liiketoimintansa kautta yhteiskunnallista hyvää,” kertoo Yhteiskunnallinen yritys -merkin markkinointipäällikkö Niina Ollikka.

Kampanja sisältää radiomainontaa ja viestintää. Osallistu kampanjaan ja keskusteluun somessa #yhteiskunnallinenyritys. Kampanjan verkkosivulta löydät lisämateriaalia: www.yhteiskunnallinenyritys.fi

Lisätietoja:

Päivi Kursukangas, viestintäpäällikkö, Edistia-konserni, 044 727 3435, paivi.kursukangas@edistia.fi 
Niina Ollikka, markkinointipäällikkö, Suomalaisen Työn Liitto, p. 040 674 8773, niina.ollikka@suomalainentyo.fi

Hyvät yritykset näkyviksi -kampanja on Suomalaisen Työn Liiton ja Yhteiskunnallisten yritys -merkkiyritysten yhteinen kampanja. Kampanjan tehtävänä on lisätä Yhteiskunnallinen yritys -merkin tunnettuutta ja tietoisuutta niiden hyvää tekevästä liiketoiminnasta. www.yhteiskunnallinenyritys.fi